جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • آموزش
    • آموزش آنلاین
    • دوره های آموزشی
    • مقالات
    • معرفی کتاب
  • ثبت نام ها
    • ثبت نام غرفه برتر
    • ثبت نام غرفه ساز برتر
    • فرم ثبت نام ارزیاب
  • حساب کاربری
    • دوره های خریداری شده
    • پرداخت
    • دانلودها
    • سبد خرید
    • جزئیات حساب
    • سفارش‌ها
    • علاقه مندی ها
    • کیف پول من
    • فراموشی گذرواژه
  • مسابقه
    • ارسال پیشنهادات پروتکل بهداشتی نمایشگاه ها
    • competition
  • راهنما
    • درباره کمیته ارزیابی عملکرد
    • راهنمای ثبت نام
  • مجوز غرفه سازی
    • پیگیری درخواست مجوز غرفه سازی
   

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت
  • 22657025
  • sbmtehran@gmail.com
perm_identity
0
ارزیابی عملکرد
ورود و ثبت نام
موجودی اعتبار شما
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • آموزش
    • آموزش آنلاین
    • دوره های آموزشی
    • مقالات
    • معرفی کتاب
  • ثبت نام ها
    • ثبت نام غرفه برتر
    • ثبت نام غرفه ساز برتر
    • فرم ثبت نام ارزیاب
  • حساب کاربری
    • دوره های خریداری شده
    • پرداخت
    • دانلودها
    • سبد خرید
    • جزئیات حساب
    • سفارش‌ها
    • علاقه مندی ها
    • کیف پول من
    • فراموشی گذرواژه
  • مسابقه
    • ارسال پیشنهادات پروتکل بهداشتی نمایشگاه ها
    • competition
  • راهنما
    • درباره کمیته ارزیابی عملکرد
    • راهنمای ثبت نام
  • مجوز غرفه سازی
    • پیگیری درخواست مجوز غرفه سازی

وبلاگ

ارزیابی عملکرد بلاگ پیشنهادات پروتکل بهداشتی باز خوانش مفاهیم والگوهای مدیریت برگزاری رویدادهای تجاری در بحران وبررسی استراتژی‌های پدیدار شونده (با مطالعه رفتاری بحران جهانی کرونا)

باز خوانش مفاهیم والگوهای مدیریت برگزاری رویدادهای تجاری در بحران وبررسی استراتژی‌های پدیدار شونده (با مطالعه رفتاری بحران جهانی کرونا)

access_time۱۳۹۹/۰۲/۲۱
perm_identity ارسال شده توسط esbatbar_rahaman
folder_open پیشنهادات پروتکل بهداشتی
visibility 2.3k بازدید

علی رجب زاده (دکوپاژ)

باز خوانش مفاهیم والگوهای مدیریت برگزاری رویدادهای تجاری در بحران
وبررسی استراتژی‌های پدیدار شونده (با مطالعه رفتاری بحران جهانی کرونا)

علی رجب زاده
کارشناس ارشد مهندسی عمران
مدیرعامل شرکت نمایشگاهی دکوپاژ
decopazh.stallex@gmail.com

چکیده
امروزه نمایشگاه‌های تجاری به عنوان یکی از مهترین ابزارهای تجاری در توسعه اقتصاد پایدار و همچنین یکی از ارکان مهم توسعه کسب و کار شناخته می‌شوند. ظهور عصر مصرف گرایی و رشد چشم گیر تکنولوژی و تولید کالاهای جدید و تنوع این محصولات و در پی آن رقابت شدید در بازار، صنعت نمایشگاه را به بستری مناسب برای معرفی کالا و خدمات از سوی ارائه کنندگان آن‌ها تبدیل کرده است.
نمایشگاه‌های تجاری که شکل امروزی خود را تقریباً در همان فرمت اکسپو سال ۱۸۵۱ کریستال پالاس لندن حفظ کرده‌اند، با توجه به تغییر ذائقه مردم در فرهنگ‌های مختلف و تنوع محصولات و افزایش تقاضا برای کالاهای مصرفی خدمات متنوع، در این سال‌ها رونق بسیار خوبی داشته‌اند. این رونق باعث به وجود آمدن مشاغل مستقیم یا غیر مستقیم با برگزاری نمایشگاه‌ها بوده است و حتی این تأثیر بر حوزه‌های دیگر مانند حمل و نقل، هتلینگ و صنعت چاپ و در حالت کلی در درآمد ناخالص ملی ملموس و قابل مشاهده است.
متولیان برگزاری نمایشگاه‌ها ، بحران‌های مختلفی مانند جنگ، تحریم‌های اقتصادی، نوسانات بازارهای مالی و امثال آن را درگذر تقریبا دو قرن تجربه کرده‌ اند و هر بار به نحوی از آن عبور کرده‌اند. اما آیا بحران‌ها توانسته‌اند بر شاکله صنعت نمایشگاهی و سیاستگذاری‌های آن تأثیر بگذارند و این تأثیرات تا چه حد بوده است؟
بررسی رفتاری رویدادهای تجاری ، نشان از تأثیرپذیری اقتصاد نمایشگاه از بحران‌ها دارد که میزان این تأثیر نسبت مستقیمی با عمق بحران پدیدار شده دارد. نکته مشخص این است که در مدیریت بحران‌ استراتژی‌های تدوینی کارآمد نخواهند بود و عامل تعیین کننده در عبور از بحران ، استراتژی‌های تکوینی و یا پدیدار شونده است . این رویکرد با گذر از برخی مفاهیم و معیارهای سنتی همراه خواهد بود که می‌تواند پارادایم‌های موجود در صنعت نمایشگاهی را تغییر دهد. باید در نظر داشت که برای برون رفت از بحرانی مانند بحران جهانی کرونا راه حلی کوتاه و میانبر وجود ندارد، اما ظهور این پدیده فرصتی ایجاد می‌کند که استراتژیست‌های این صنعت ،لایه‌های ساختاری آن را مورد هدف و بازنگری قرار دهند.

کلمات کلیدی
رویداد، مدیریت رویدادهای تجاری، نمایشگاه، مدیریت بحران، استراتژی‌های تکوینی، پارادایم

نسخه کامل ضمیمه شده است.

۲۱/۰۲/۱۳۹۹

اشتراک گذاری:
جستجو برای:
RSS اخبار انجمن غرفه سازان
  • نمایشگاه تخصصی عینک ۱۴۰۴/۰۳/۰۴
  • لیست قیمت انواع غرفه سازی نیم سال اول 1404 اعلام شد. ۱۴۰۴/۰۲/۲۳
  • مراسم هم اندیشی ۱۴۰۳/۱۱/۱۰
  • جلسه مشترک کمیته انضباطی، هیات نظارت و بازرسی با هیات مدیره انجمن ۱۴۰۳/۱۰/۰۴
  • جلسه تودیع و معارفه هیات مدیره ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
  • تعیین ارکان هیات مدیره انجمن ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
  • هیات مدیره دوره ششم انجمن ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
  • بیمه درمانی تکمیلی ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
لینک های مرتبط
  • location_on
    تهران نمایشگاه بین المللی تهران سالن 37 طبقه دوم
  • phone_android
    09021360888 - 22657025
  • perm_phone_msg
    89789523
  • email
    info@esbatbartar.ir
دسترسی سریع
  • صفحه اصلی
  • فرم ثبت نام ارزیاب
  • تماس با ما
  • درباره کمیته ارزیابی عملکرد

تمامی حقوق برای کمیته ارزیابی عملکرد انجمن غرفه سازان محفوظ می باشد.
keyboard_arrow_up