ضدعفونی کردن و حفظ فاصله ایمنی
محمدرضا تهرانی نشاط – مدیرعامل شرکت تهران برندینگ
عرض سلام و ارادت
با توجه به اینکه ویروس کرونا از تماس مستقیم با اجسام آلوده به ویروس و تماس مستقیم فرد به فرد و ریزگردهای سرفه و عطسه کردن قابل انتقال است، برای اینکه بتوانیم نمایشگاه ها را با این شرایط داشته باشیم پیشنهاد اعضای هیئت مدیر شرکت تهران برندینگ به شرح ذیل اعلام می گردد:
قبل از بازگشایی درب سالن ها، ابتدا جز به جز و سانت به سانت سالن می بایست با مواد نانو، حتی سازه های سقف و کف به صورت کامل ضد عفونی و پاکسازی گردند. لازم به ذکر است که مواد نانو باید ۸ دقیقه روی جسم بماند تا ضدعفونی کامل انجام پذیرد. مواد نانو تنها موادی هستند که مورد تایید سایت آیمد می باشد.
بعد از مرحله اول که ضدعفونی سالن می باشد، درب ها و کلیه اجزایی که با شخص و یا دست در تماس است ضدعفونی بشوند و درب سالن بسته شود.
تا این قسمت سالن کامل ضدعفونی شده، حال تصور ما از سالن نمایشگاه، یک محیط کاملا ایزوله همچو اتاق عمل می باشد، برای وارد شدن به اتاق عمل یا محیط ایزوله، شخص مراجعه کننده نیز باید قبل از ورود نیز خود را ایزوله کند، برای اینکار شرکت تهران برندینگ تونل های ضدعفونی کننده ای را طراحی و تولید کرده که قابلیت ۳۶۰ درجه ضدعفونی شخص را داخل تونل در محیط کاملا ایزوله و استاندارد و بسته با مواد نانو به صورت اتومات انجام دهد. مزیتی که می تواند محصول این شرکت را با دیگر رقبا برتر سازد این است که شرکت تهران برندینگ صفر تا صد تونل را خودکفا تولید می کند و با توجه به نیاز سازمان نمایشگاه ها و یا سالن، ابعاد، تعداد نازل، مخزن، حالت و جایگاه نازل، کم یا زیاد کردن ردیف نازل ها، افزودن امکانات مثل محل قرارگیری ضدعفونی کننده جداگانه برای دست و صورت و …. امکانپذیر است. در استفاده از مواد و متریال تونل های ضدعفونی شرکت تهران برندینگ، سعی بر این شده کیفیت فدای کمیت نشود.
در این مرحله شخص مراجعه کننده ابتدا استریل شده و سپس وارد محیط استریل که سالن نمایشگاه میباشد می شود. در ورودی سالن می بایست دستکش، ماسک در نظر گرفته شود که بعد از رد شدن از تونل، شخص دستکش نو و ماسک نو بزند و با رعایت فاصله ۲ متر می توانند از نمایشگاه بازدید کنند. استفاده از ماسک و دستکش و تونل می بایست الزام شود. بدین ترتیب یک شخص آلوده به کرونا هم که وارد نمایشگاه شود، فضای خارجی وی کامل ضدعفونی شده و امکان شیوع به صفر می رسد، برای اشخاصی هم که آلوده به ویروس نیستند، با ضدعفونی شدن سالن و افراد، امکان آلوده شدن نیز صفر می شود.
این اقدامات، منطقی ترین و به نظر برترین کاری هست که می توان برای برگزاری مجدد نمایشگاه ها و نجان صنعت نمایشگاهی ایران انجام داد. ماسک و دستکش نیز به یک اپیدمی و فرهنگ، دیر یا زود مبدل خواهد شد.
شرکت تهران برندینگ آمادگی خود را برای تهیه و تولید تونل های ضدعفونی کننده، با نقشه و یا ابعاد و زیر دیتیل درخواستی نمایشگاه بین المللی اعلام می دارد.
۲۹/۰۱/۱۳۹۹